Instrumentele de evaluare ne ajuta sa selectam si sa pastram cei mai buni candidati pentru diferite posturi, prin testarea compatibilitatii acestora, folosind o varietate de exercitii si activitati, dar si pentru diagnosticarea nevoilor de training si de dezvoltare a organizatiilor.

Utilizam multiple tehnici de evaluare, precum si variate tipuri de simulare legate de job si uneori teste si interviuri psihologice.

Cele mai importante caracteristici  constau in:

  • Axarea nu doar pe performanta din prezent pe un anumit post sau a unei organizatii la nivel general, ci si pe o performanta viitoare.
  • Identificarea patternurilor ce conduc la realizari in cadrul organizatiei.
  • Formarea unei imagini valide asupra modului in care persoana evaluata va performa pe un anumit post.
  • Separarea abilitatilor individului in arii specifice (dimensiuni), urmata ulterior de gasirea unor exemple specifice atat pentru comportamente adecvate cat si pentru comportamente deficitare pentru fiecare dimensiune.
  • Determinarea cat mai precisa a activitatilor de training si de dezvoltare necesare in cadrul  organizatiei.

Abordari utilizate in evaluarea nevoilor organizatiei:

  1. Evaluarea cunostintelor si a aptitudinilor. In urma evaluarii sunt sugerate o serie de traininguri.
  2. Analiza postului si a sarcinilor se axeaza pe informatia referitoare la scop, responsabilitati si sarcini particulare, specifice postului.
  3. Evaluarea competentelor, determinarea competentelor necesare  pentru functiile specifice postului. Competentele se refera la cunostintele, abilitatile, atitudinile, valorile, motivatiile  si credintele pe care ar trebui sa le aiba indivizii pentru a obtine succesul la locul de munca.
  4. Evaluara strategica a nevoilor – se axeaza pe discrepanta dintre invatare si performanta in contextul unei strategii de business a unei organizatii.

Ne puteti contacta pentru evaluare:

  • Cand apare o noua oportunitate de business.
  • Atunci cand trebuie implementat un nou sistem sau o noua tehnologie.
  • Atunci cand exista deja programe de training care trebuie revizuite sau updatate.
  • Cand persoanele din organizatie trebuie sa isi asume noi responsabilitati.
  • Cand posturile trebuie upgradate.
  • Cand au loc disponibilizari in cadrul organizatiei.
  • Cand organizatia experimenteaza cresteri  rapide (ale profitului –  depistarea patternurilor ce au dus la realizari rapide in termen relativ scurt).